Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck

Go down 
+2
CrystalDragon
Uknown-Data
6 deltagere
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptyLør Sep 05, 2009 8:35 pm

Hvad ville du sige ville være et ultimativt YGO Deck. Hvorfor ville netop det deck være det ultimative. Post nogle stærke decks herinde og skriv hvad i synes om dem, det er tilladt at lave så mange man vil, så længe der ikke spammes og at det overholder reglerne.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptySøn Sep 06, 2009 2:01 am

Man kan ikke rigtig lave det ultimative deck, faktisk. Det kommer helt an på hvordan man bruger sine kort.
Jeg bruger for det mester kun Plant og Zombie som virker perfekt for mig.
Så kan jeg spille med et Champ deck men som jeg ikke rigtig kan forstå pga. jeg ikke kender nogen af monsternes effekter og skal til at læse dem, ikke kender Combo'erne deri M.M.
Så efter min mening, er der ikke noget der hedder et ultimativt deck.;)
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptySøn Sep 06, 2009 11:46 am

Det ultimative deck behøver ikke ligefrem at være et Kick 'bagdel' Deck, det skal vel nok bare være et Deck der er afbalanceret til en selv og hvor alle kort virkelig spiller godt sammen^^
Tilbage til toppen Go down
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptySøn Sep 06, 2009 1:27 pm

Det jeg mener med et ultimativt deck er et meget stærk deck, som der næsten ingen svagheder har, eller et deck som har en genial kombo som der er svært at slå.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptySøn Sep 06, 2009 3:03 pm

Nåå jeg ved i hvert fald et kort du ikke skal tage med.


Blue Eyes Shining Dragon, lad os se der skal i alt bruges 9 monstre for at få 3 blue eyes og derefter skal du offre dem for at få sådan en akallet drage der overhoved ikke er stærkere og kun ahr en special evne der omfatter drager monstre
Tilbage til toppen Go down
God Lobster

God Lobster


Antal indlæg : 22

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptyMan Sep 07, 2009 12:53 pm

Altså man kan ikke sige at der er noget deck som er "ultimativt", men man kan sige at der er nogle decks som har visse fordele som andre ikke har. kan komme med eksempler på meta-decks, men det er ikke ensbetydende med at de er ultimative;

Gladiator Beast er meget stabile. Hvis man ødelægger deres tag ind og ud kan de nemt komme tilbage i spil igen. Til gengæld kan de ikke lave et One Turn Kill

Lightsworn har Judgment Dragon som næsten altid kan bruges. De kan nemt lave et OTK hvis man har begge Judgment Dragons på hånden og 1 Lumina. De er også farlige på grund af Honest. Til gengæld kan de ikke lide at blive stallet da de hurtigt får decket ned på et farligt minimum

BlackFeather er meget afhængig af Gale (som nu er nede på 1) og deres Black Whirlwind. Deres styrke lå i at lave et OTK, men deres svaghed lå i at hvis man fik fjernet deres første monster med Bottomless trap Hole eller Compulsory Evacuation Device så kunne de ikke bruge effekten fra Black Whirlwind eller specielpåkalde andre.

Det nye Vayu er meget stabilt, da man bare skal have Vayu og andre BlackFeather-monstrer i graven, så kan man lave en synchro så nemt som ingenting. Men hvis man spiller mod et remove-deck så er de screwed

Her var nogle eksembler, men husk at det ikke er ensbetydende med at metadecks er uovervindelige. Spiller selv med "primitive" decks, men jeg lægger mine egne personlige præg på mine decks så jeg kan klare mig mod de forskellige meta-decks.
Tilbage til toppen Go down
http://yugiohdk.forumotion.net/
Kami




Antal indlæg : 1

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptyFre Sep 11, 2009 9:22 pm

Der findes ikke noget ultimativt deck, hvert deck har på en eller anden måde, et modspil. Lad os nu f.eks. sige Lightsworn, som er temmelig populært. Og som Lobster så fint nævnte. Modsætningen til et Lightsworn deck, ville være et deck som mit, altså et Macro deck, som smider kort ud af spillet, i stedet for på graveyard. Mit eget deck har den svaghed, at hvis modspilleren spiller Imperial Iron Wall, som ikke er et særlig sjælden kort, så er det ubrugeligt.

Konklusion: Det ultimative deck findes ikke, men derimod findes der stærke deck, men ikke et ultimativt.
Tilbage til toppen Go down
anguis

anguis


Antal indlæg : 7

Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Min ultimative Yu-gi-oh Deck (Måske)   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck EmptyOns Feb 23, 2011 3:17 pm

Jeg har lige lavet et Ritual, Fusion og Synchro deck som jeg ikke har spillet med i nu og der er også to Dark Magicians (af de ældste i Danmark) og Time Wizard, Summoned Skull, Dark Sage og Baby Dragon Blinker
Tilbage til toppen Go down
http://www.freec.dk/atckort
Sponsoreret inhold





Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty
IndlægEmne: Sv: Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck   Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Det ultimative Yu-Gi-Oh Deck
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Yu-Gi-Oh :: TCG-
Gå til: