Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Serien Venner/Friends

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Serien Venner/Friends Empty
IndlægEmne: Serien Venner/Friends   Serien Venner/Friends EmptyLør Sep 05, 2009 8:39 pm

Okay, en tråd til Friens/Venner. Hvad synes i om serien ? Nogle ting der kunne gøres bedre ved den dejlige humor ? Hvem er din yndligns person og hvorfor ? Der er en masse spørgsmål som der kan besvares i en lang kører.

TV Serien Venner/Friends handler om 6 venner hvor man ser deres hverdag og alle de sjove ting de nu kommer ud for. Det er en komedie serie og den er vær at se, da den er hylende morsom.

Jeg synes selv at serien Venner/Friends er totalt sjov og dejlig humor. Jeg har set den en masse gange igennem og den er stadigvæk hylende morsom, den kan sagtens anbefales. Det er nu svært at finde ud af hvem der skal være ens egen yndligns person, men jeg ville foretrække Chandler eller Joey, de er bare for sjove. Især Chandler's lamme Jokes, og Joeys dumhed. Har også en masse ting med venner på mit værelse, og kunne aldrig finde på at fjerne dem.

Mine meninger om venner:
Joey - Den dumme, men på en sjov måde, han er også charmetrolden.
Monica - Kokken og perfektionisten, alt skal gå efter hendes hoved men alligevelt sjov.
Rachel - Sladrehalsen og den følsomme, men fun.
Chandler - Personen som fortæller jokes og aldrig kan få en piges opmærksomhed.
Ross - Den kloge og den lidt nærdet, men sjovt er det.
Phoebe - Hippien og vegetaren, hun er også lidt dum men på den samme måde som Joey.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Serien Venner/Friends Empty
IndlægEmne: Sv: Serien Venner/Friends   Serien Venner/Friends EmptyTors Sep 17, 2009 8:13 pm

altså jeg kan godt li serien venner, det er en rigtig god sitcom, det samme med serien Joey, der på en måde er efterfølgeneren, men det er en anden historie.

her er hvad jeg mener om personerne:

Joey: how you doing? ja mere kan jeg ikke sige, det er genialt, det og så er han sjov

Monica: Ross' søster, hun er hvad jeg vil kalder en øhh, ja... har glemt det ^^' okay sjov, men kan være en død bider en gang imellem

Rachel: jeg har ikke rigtig sat mig ind i hende, jeg ved kun hun på et tidspunkt kommer sammen med Ross, og er stort set imod alle hans kærester... wierd...

Chandler: altså hvad jeg ved er at Ross' og Moniacs forældre forguder ham, og at han har været ven med Ross i jeg ved ikke hvor lang tid, det og så at han vist kommer sammen med Moniac i et par afsnit, og hvis det ikke er Chandler de forguder, så er det Joey, er lidt i tvilv hvad det angår

Ross: ja Ross, er vist hovedpersonen, tror jeg, men er de alle ikke det? pyt med det. Ross har sine øjeblikke, og en søn, men jeg ved ikke helt hvad jeg mere skal skrive om ham, han kan ikke holde på sine kærester vel, mere er der ikke til det.

Phoebe: hun er hvad kalder man det? *bip* med *bip* på en *bip* sandwich, ej det er nok for langt, men hun er ikke særlig skarp, men af en eller anden grund kan hun huske sit forige liv... giver stof til eftertanke, hun har også været gravid med 3 børn der ikke var hendes... og så har hun en meeeeeeeeeegeeeeeeeeeet mærkelig livs stil... alt i alt en mærkelig person, men når glæden er nede og alle er triste, så kommer hun ind af døren og alle bliver glade, det samme kan Joey... mærkeligt...

men det er faktisk en meget sjov serie, så gå ud og køb den, eller se den på youtube, men køb den for der er vist kun 2 eller 3 hele afsnit på youtube, og de er ikke en gang sjove hvis jeg huske rigtig, så lad vær med at gå på youtube for at se om jeg har ret eller ej, bare gå ud og se den!
Tilbage til toppen Go down
 
Serien Venner/Friends
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Film, TV og Bøger-
Gå til: