Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kort Combo's

Go down 
+4
CrystalDragon
God Lobster
Benjamin47
Uknown-Data
8 deltagere
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Kort Combo's   Kort Combo's EmptySøn Sep 06, 2009 3:25 pm

Herinde er det muligt at poste sine fede eller gode Combo's. Husk at skrive hvad din Combo gør og hvilke kort du skal bruge for at lave den Combo. Det er også tilladt herinde at kommetere hinanden's Combo's, men så skal det gøres ordentligt.

Jeg kommer lige med et eksempel på en Combo.
Du skal bruge kortende Ultimate Offering og Mysterious Puppeteer.
Når du spiller kortet Ultimate Offering, så lad der være en Mysterious Puppeteer på din eller modstanderens bane halvdel, på den møde kan du påkalde lige så mange monster kort som du vil, uden at miste livspoint.


Sidst rettet af Uknown-Data Søn Nov 29, 2009 1:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Benjamin47

Benjamin47


Antal indlæg : 6

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptySøn Sep 06, 2009 3:49 pm

Kan kun komme på et lille trick, Follish Burial, Efter den's effekt virker den virkelige dårlig ved første øjekast, Men vis du nu har et kort som gør det muligt af fusionere med både dine kort i din grav og på Banen (I mt tilfælde Drgon's Mirror da jg spilelr med Drager), Afkorter den faktisk tiden en del :3

Og vis du stadig ikke er med, Så gør Follish Burial såden af du kan vælge et Kor fra dit deck og sette det i din Grav.
Tilbage til toppen Go down
God Lobster

God Lobster


Antal indlæg : 22

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyMan Sep 07, 2009 1:57 pm

Benjamin47: Foolish Burial er et godt kort i mange decks. Ikke kun i drage. Men overvej Future fusion også. Hvis du har Five-Headed Dragon i dit ekstra-deck kan du bare smide 5 vilkårlige drager i graven. Jeg bruger denne kombo i mit Hopeless Dragon-deck da den kan bruges til følgende formål;
Smide 5 Dark-drager i graven for at kunne påkalde The Dark Creator
Smide 3 Dark-drager og 2 ikke-dark i graven for at påkalde Dark Armed Dragon
Smide 2 Red-Eyes Wyvern i graven for at kunne bruge dens effekt
Selvfølgelig skal der altid nogle Red-Eyes Darkness Metal Dragons i graven, da man ikke kan bruge Trade In på den, så den er mere eller mindre useless på hånden

Unknown Data: Du er godt klar over at hvis din modstander har Mysterious Puppeteer på sin banehalvdel så er det HAM og ikke dig som får livspoint??


Har selv nogle komboer som i kan lege med.
Hvis man bruger searchere (Giant Rat, Masked Dragon eller lignende) så brug Creature Swap og giv modstanderen en searcher. Dræb så den searcher (du får effekten da den sendes til din grav) og så har du stadig modstanderens monster som du tog med Creature Swap
Tilbage til toppen Go down
http://yugiohdk.forumotion.net/
Benjamin47

Benjamin47


Antal indlæg : 6

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTirs Sep 08, 2009 6:02 am

Lobster: Det var en god ide, Det må jeg sgu lige rode med, Da jeg har Five Headed Dragon, Har vist osse Future Fusion et eller andet sted, Må lige se.
Tilbage til toppen Go down
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTirs Sep 08, 2009 4:32 pm

Jeg har da nogle stykker som jeg da med glæde deler:

Har givet dem navne alt efter hvad jeg bruger i dem og nogen gange hvad der skal til.
(Det skal lige siges de fleste er med Crystal Beast's da jeg for det meste kun spiller med dem.)

Mosaic Defender:

Kort der skal blive brugt:
Mosaic Manticore
2x Destiny Hero Defender

Hvis du er heldig at have alle 3 kort på hånden fra starten - eller trækker Defender's de kommende runder - skal bare have Defender'sne ude og ofre dem for Mosaic Manticore. Bagefter, når Mosiac Manticore er spillet, kan du påkalde BEGGE Defender's du ofrede i din næste Standby Fase. Dette gør du har 2 monstre med 2700 i forsvar og en med 2800 i angreb/2500 i forsvar.

Crystal Summon Power

Skal bruges:
Crystal Beast Ruby Carbuncle
Crystal Beast Sapphire Pegasus
1-3 andre Crystal Beast's
Crystal Promise

Først SKAL du have 1-3 Crystal Beast's i din Spell og Trap Card Zone. Når du påkalder Sapphire skal du så sende Ruby i Spell og Trap Card Zonen. Brug derefter Crystal Promise til at special påkalde Ruby. Når den bliver special påkaldt, kan du special påkalde så mange andre Crystal Beast's fra din Spell og Trap Card Zone. Derved har du nu en masse monstre til at angribe modstanderen med.

Again?

Skal bruges:
Crystal Beast Cobalt Eagle
Crystal Beast Sapphire Pegasus
Crystal Promise

Først påkalder du Sapphire. Når den bliver påkaldt, kan du sende et hvilket som helst Crystal Beast monster fra dit deck til din Spell og Trap Card Zone.
Vælg Cobalt Eagle. Brug derefter Crystal Promise og send den ud på kamppladsen. Få den til at retunere Sapphire til toppen af dit deck, og vent til næste omgang til du skal trække. Du kan blive ved med at fortsætte denne proces indtil du er løbet tør for Cobalt's, eller modstanderen finder måde at sende Sapphire til graven.

Der vil komme flere med tiden.;)


Sidst rettet af CrystalDragon Tirs Sep 08, 2009 7:05 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Glemte Sapphire's effekt og troede/huskede at det var at påkalde.)
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTirs Sep 08, 2009 4:39 pm

altså jeg har det sådan at det faktisk er svært for mig at gå efter en strategi, jeg tar mine kort som de kommer, og alligevel vinder jeg, så enten er jeg meget god, meget heldig, eller også skal jeg til at finde nogle bedre at tage en duel imod.
Tilbage til toppen Go down
God Lobster

God Lobster


Antal indlæg : 22

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTirs Sep 08, 2009 6:54 pm

CB Pegasus påkalder ingen monstre... Den henter dem kun ned i Spell/Trap zonen

Giver Stardust ret, man skal ikke bygge sit deck op med for mange komboer. Man skal skabe en varriation så man næsten altid kan bruge det man trækker
Tilbage til toppen Go down
http://yugiohdk.forumotion.net/
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTirs Sep 08, 2009 7:06 pm

Glemte jeg lige.^^'
Har redigeret det med Crystal Promise.;)
Tilbage til toppen Go down
mt767




Antal indlæg : 3

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyTors Sep 10, 2009 4:22 pm

mine gode komboer hhm jo jeg spiller jo med roid´s så ofre et eller andte til UFORoid som kan hente et hvilken som helst level 4 monster eller under så henter jeg submarineroid og for at den ikke skal dø bruger jeg dens effekt: at den bliver lige så stærk som hvilkens som helst af modstanderens monstre næste tur ambulanceroid henter steamroid fra graven (ambulanceroid må hente en roid fra graven) og sidste tur jeg bruger wonder garace til at hente drillerroid og så polymerization til at fusionere dem jeg lige har påkaldt så jeg får min "super vehiroid jumbo drill"

3000 ATK 2000 DEF
Tilbage til toppen Go down
Loller

Loller


Antal indlæg : 7

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptyLør Sep 19, 2009 4:12 pm

Hvis det er et drage deck, kan Lord of the D. bruges, sammen med Flute of summoning Dragon, så gælder det om at have 4 stærke drager på hånden og bruge sådan to Flute of summoning dragon, så ender man med Lord of the D. og 4 andre drage monstre, og så går det vel ellers bare stærkt
Tilbage til toppen Go down
God Lobster

God Lobster


Antal indlæg : 22

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptySøn Sep 20, 2009 2:39 pm

Kan godt lide at i bruger alternativt gamle decks. Ros til jer. Men prøv at komme med komboer som ikke er for lange og for besværlige.

Dig med Roids; Prøv at smide en Cyber Dragon, en Future Fusion, og et par Power Bonds i dit main deck, og en Chimeretec Overdragon (kan ikke stave til det) i dit Ekstra Deck.
Brug Future Fusion til at lave Overdragon (send gerne en del Roids derned) Og brug dernæst Power Bond til at lave Jumbo Drill, eller noget andet. Det er meget nemt, og ellers kan du nøjes med at bruge Future Fusion til at sende en masse Roids i graven, og derefter Ambulancen til at hende dem igen

Dig med dragerne; Lord Of D. er meget god, men er bange for at han ikke kan holde til det speed som kræves af mange decks nu om dage. Lord Of D. eller hans fløjter kan nemt ende med et stort "dead draw". En nemmere løsning er at smide Red-Eyes Darkness Metal Dragon i istedet. Den kan næsten det samme; dog kan den også fra graven. Den er realativt nem at få frem, da den kan komme frem ved at remove en anden drage fra spillet. Et minus er så at den er lidt dyr
Tilbage til toppen Go down
http://yugiohdk.forumotion.net/
dark-n

dark-n


Antal indlæg : 2

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptySøn Sep 20, 2009 9:37 pm

to morphronic magneni i defense position so kan modstaden ikke angribe monstre på din side af banen
Tilbage til toppen Go down
mt767




Antal indlæg : 3

Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's EmptySøn Okt 04, 2009 10:01 am

den teknik kender jeg godt og har brugt den bare på en nemmere måde her kommer den :

jeg starter med at spille succes probability 0% som gør at jeg må smide to kort fra mit fusions deck i graven jeg smider super vehiroid jumbo drill og en anden en med 3400 i ATK og 3000 DEF og så bruger jeg monster reborn, call of the haunted eller en ambulance riod meget nemmere

nå ja dig som jeg ikke kan huske hvad hedder men som skrev til mig ambulanceroid må kun hente EN fra graven
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kort Combo's Empty
IndlægEmne: Sv: Kort Combo's   Kort Combo's Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kort Combo's
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dit farvorit kort?
» Kort Konto

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Yu-Gi-Oh :: TCG-
Gå til: