Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Din yndlings Anime?

Go down 
+2
Stardust-drake
CrystalDragon
6 deltagere
ForfatterBesked
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyFre Sep 11, 2009 10:53 pm

Titlen siger som regel det hele, det her er ikke en undtagelse.:P

Hvad er jeres yndlings Anime?

HUSK AT BEGRUNDE HVORFOR!

Min er en der hedder Kino no Tabi.

Det er en Anime, hvor der er en pige som rejser rundt iverdenen og ser mange nye ting vær dag.
Der er ikke en historie i det som sådan, men den er faktisk meget god.
Der er desværre kun 12 afsnit, men det betyder ikke at den er dårlig.;)
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyLør Sep 12, 2009 10:24 pm

hmm altså jeg har et par stykker og de er bare i tilfældig række følge:

1: pokémon

fordi det er sjovt at se, og det var nok den første anime jeg så.

2: Yugioh

hey det er yugioh! hvad mere behøves der at skrives om? men hvis jeg skulle vælge en season skulle det nok være sidste season af GX.

3: Full Metal Alchemist

altså historien er god, og animation er også god, alt i alt det er en god serie

4: One Piece

nok det samme som FMA nok bare lidt sjovere.

5: Dragonball Z

altså jeg er ikke så meget for det almindelige Dragonball eller GT, men Z det er bare noget der er vær at se.

6: Hanaukyo Maids La Verite

umm ja... den er sjov <____< den handler om en dreng der aver et helt palæ fuld af øhh ja... se den <///////<



ja hvis jeg kommer på flere så skal jeg nok skrive dem.
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyTors Sep 17, 2009 1:21 pm

Chron Cursade
Den ligger på min 1 plads, for nøj hvor er den da bare god, selve serien er utrolig blodig (også i den dubbede version) men utrolig smuk. Jeg har læst mangaen og set alle afsnit og elsker den bare fantatisk meget

Yu-Gi-Oh (Season 0)
Der var ikke meget over den YGO historie vi kender men alligevel har den fanget mig, den er det som vi aldrig fik af vide i serien (den er bygget over de første 8 bind af Mangaen). Godt nok findes den kun på Japansk, og er også en smule mere voldlig end resten af serien men jeg er nu bare helt forelsket i den alligevel

Pokemon (Season 1-5)
Det var dengang Pokemon var værd at se, dengang der ikke kom flere med og dengang det kun handlede om Badges og ikke Contest. Jeg syntes også at der var menge flere følelser i disse første fem sæsoner (i sær sæson 1)

One Piece
Jeg har intet imod den på engelsk (FunAnimation versionen), de har gjort et godt stykke arbejde for at oversætte sangene som de er på Japansk til Engelsk og stemmene til hver person passer godt. Men hvis der kun var en 4kids version af det havde jeg sikkert ikke set animen, kun læst mangaen

Pokemon (Season 12)
Ja jeg har faktisk ikke særlig meget imod den nyeste pokemon sæson (Galatic Battles), jeg svaner godt nok lidt magien men den er begyndt at kommer frem igen. Jeg syntes ikke at der er så mange ubrulige afsnit som i sæson 10 og 11. Jeg håber også at sæson 13 bliver en smule bedre og måske genvinder den gamle pokemon magi

Naruto
Begge dele af denne serie er spændene og historien er fin, men ak jeg er sååååååå træt af de køre det hele i laaaaaaaaangdrag. Jeg mener kan de ikke bare få Sauske tilbage så alle kan blive lykkelige igen

Shaman King
Selve animen er ikke just perfekt men den går an og kommer faktisk kun op på en plads fordi jeg elsker Shaman King Mangaen
Tilbage til toppen Go down
mikkel-m

mikkel-m


Antal indlæg : 6

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyFre Okt 16, 2009 2:53 pm

1. Naruto
Det har været min ynglings serie i næsten 2 år nu.

2. Yu-gi-oh
Det startede med at jeg lånte Yu-gi-oh bog nummer 2 af min fætter
og wow den var god så gik jeg ned til bibloteket
og lånte 1, 3, 4, 5.
Tilbage til toppen Go down
anguis

anguis


Antal indlæg : 7

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyOns Feb 23, 2011 3:33 pm

[b]Naruto
den kunne jeg lide siden den 1 bog kom ud og gade vide om Naruto bliver Hokage???
Tilbage til toppen Go down
http://www.freec.dk/atckort
Sawyer




Antal indlæg : 12

Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? EmptyOns Jun 15, 2011 6:00 pm

Yugioh Gx ik andet end det er awesomt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Din yndlings Anime? Empty
IndlægEmne: Sv: Din yndlings Anime?   Din yndlings Anime? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Din yndlings Anime?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Manga & Anime :: Anime-
Gå til: