Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 EmptySøn Sep 06, 2009 6:37 pm

Det her er en debat om spillet Tag Force 2, her skal spørgsmål stilles, og ting der har med spillet at gøre. Gode og dårlige sider skal også skrives ind her.

Jeg har lige fundet mit gamle YGO spil frem som hedder "Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2", og det er faktisk rigtig sjovt, især når man for åbnet nye pakker af kort og noget i den stil. Så jeg vil klart kunne anbefale det, men jeg er ligesom gået istå i det. Lidt ærveligt, så jeg surfer i øjeblikket rundt på nettet for at finde ud af hvad man skal gøre.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Benjamin47

Benjamin47


Antal indlæg : 6

Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 EmptyTirs Sep 08, 2009 5:55 am

I.LOVE.THAT.GAME! Yugioh Tagforce var overaskende godt, Jeg fortrækker nu 1'eren, Men jeg er vild med det af man kan følges med en NÆSTEN Valgri klassekamerat, Det er et af de få spil som virkelige brugte min tid.

PS. Syndes du skulle skrive Yugioh Tog Force 1 og 2, Ingen grund til af lave et nyt emne om 1'eren osse XD
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 EmptyOns Sep 09, 2009 4:47 pm

Har godt nok ikke spillet endnu, faktisk ar jeg ingen Play Stasion på mig lige nu, men overvejer at købe det. Kan i give en mindre beskrivelse på det?
Tilbage til toppen Go down
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 EmptyOns Sep 09, 2009 5:31 pm

For det første skal man faktisk slet ikke have en playstation 2, men en PSP.

Spillet er næsten ligesom et RPG du går rundt som duellant sammen med din partner som du vælger i starten af spillet (han kan så skiftes ud med en anden partner), derefter går i så rundt sammen på duel akademiet. Der er dobbeltdueller som du kan kæmpe i, dueller hvor du selv kun kæmper også er der også små minispil (de er dog lidt svære at forklare). Der er selvfølgelig også en bod hvor du kan købe nye kort, og der er mange af dem. Til sidst er der selvfølgelig også en Story Mode, men du kan få lang tid til at gå med det, kan jeg sige dig. ;)
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 EmptyOns Sep 09, 2009 5:34 pm

Uhhh lyder godt, jeg har en Game Boy spil efter samme princip, det er et YGO to i en spil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2   Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Yu-Gi-Oh GX Tag Force 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Spil :: Playstation-
Gå til: