Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dit farvorit kort?

Go down 
+6
Spirit Girl
Dragon-trainer
God Lobster
Benjamin47
CrystalDragon
Stardust-drake
10 deltagere
ForfatterBesked
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 4:06 pm

ja overskriften siger jo det hele, hvad er dit farvorit kort? mit er Stardust Dragon, men det er vist heller ikke så svært at gætte sig til.
Tilbage til toppen Go down
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 4:17 pm

Min er Rainbow Dragon. Har brugt den længe, og den er ret god HVIS man har et Crystal Beast deck.;)
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 4:19 pm

ja, Rainbow dragon er vist stort set ubrugeligt uden et Crystal Beast deck.
Tilbage til toppen Go down
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 4:34 pm

Ja for ellers kan man ikke påkalde den. Rækker tunge
Det er netop derfor jeg spiller med et CB deck.xD
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 4:36 pm

en af mine venner gør stort set det samme, han er også helt vild med Crystal Beasts, men jeg formår altid at slå ham
Tilbage til toppen Go down
Benjamin47

Benjamin47


Antal indlæg : 6

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 5:33 pm

Mit yndligs er Dark Magician Girl/Toon Dark Magician Girl, Ikke fordi den gør noget specielt eller noget, Jeg syndes bare hun er så nuttet -w- <3
Tilbage til toppen Go down
God Lobster

God Lobster


Antal indlæg : 22

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 7:09 pm

Min favorit er White Magician Pikeru. Hun er sweet girl of awesomeness. Bruger hende bare ikke i noget deck...
Tilbage til toppen Go down
http://yugiohdk.forumotion.net/
Dragon-trainer

Dragon-trainer


Antal indlæg : 8

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyTirs Sep 08, 2009 10:27 pm

mit farvorit kort er lacer dragon de er bare vildt fede^^
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyOns Sep 09, 2009 4:31 pm

Min favorit er *trommehvivel tak* Change of Heart eller Red Eyes Black Dragon. Change of Heart fordi jeg elsker kortes evne og Red Eyes fordi den bare er cool^^
Tilbage til toppen Go down
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyOns Sep 09, 2009 4:36 pm

Jeg elsker bare at spille kortet Drak Snake Syndrome, det ville være mit favorti kort hvis jeg skulle vælge et, både fordi at dets magi er stærk og også fordi at den er mega stærk i kombo med kortet Des Wombat.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
dark-n

dark-n


Antal indlæg : 2

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptySøn Sep 20, 2009 12:54 am

mit farvorit kort er morphtronic magnen det er fordi jeg er felt vil med morphtronic
Griner Griner Griner

Brug mindre Smileys næste gang.
Tilbage til toppen Go down
Androkles

Androkles


Antal indlæg : 2

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyMan Dec 21, 2009 6:59 pm

mit ynlings kort er helt klart Black luster soldier ellers er det Black luster soldier fusion med blue eyes ultimate dragon:D
Tilbage til toppen Go down
http://poketeam.dk/news.php
Sawyer




Antal indlæg : 12

Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? EmptyOns Jun 15, 2011 6:12 pm

mit er Dark Nercofear

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dit farvorit kort? Empty
IndlægEmne: Sv: Dit farvorit kort?   Dit farvorit kort? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dit farvorit kort?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kort Combo's
» Kort Konto

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Yu-Gi-Oh :: TCG-
Gå til: