Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
munlax




Antal indlæg : 4

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyTirs Sep 08, 2009 8:14 pm

hej, jeg sendte en mail til en fra sf-film og fik svret min besked sådan her:
________________________________________________
Der kommer YU_GI_OH GX 11-16 til maj næste år.

MVH - britt
________________________________________________
Tilbage til toppen Go down
Dragon-trainer

Dragon-trainer


Antal indlæg : 8

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyTirs Sep 08, 2009 10:25 pm

det lyder da vildt fedt, dem vil jeg da glæde mig til at se^^
Tilbage til toppen Go down
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyTirs Sep 08, 2009 10:36 pm

Ikke for at genere, men de afsnit er blevet vist tusindevis af gange på Cartoon Network.^^'
Eller man kan se dem på YT (YouTube) på engelsk.^^'

Men tilbage til emnet:
Jeg køber dem self. ikke da jeg hader alle danske dubs, og har dem allerede på min PC.:P
Tilbage til toppen Go down
munlax




Antal indlæg : 4

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 8:19 am

CrystalDragon skrev:
Ikke for at genere, men de afsnit er blevet vist tusindevis af gange på Cartoon Network.^^'
Eller man kan se dem på YT (YouTube) på engelsk.^^'
Ja men der er folk der ikke har cartoon network / internet / kan engelsk
Tilbage til toppen Go down
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 8:48 am

Ja så har man nok et problem.^^'
Men havde ikke tænkt over den mulighed fordi jeg aldrig er støt på et meneske der ikke kan nogen af delene.;)
Tilbage til toppen Go down
Dragon-trainer

Dragon-trainer


Antal indlæg : 8

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 9:35 am

jeg har selvfølgelig aldrig tænkt på før du kom med det men jeg har ikke cartoon men jeg vil da tage dit råd til gode og se dem inde på youtube^^
Tilbage til toppen Go down
munlax




Antal indlæg : 4

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 4:00 pm

CrystalDragon skrev:
Ja så har man nok et problem.^^'
Men havde ikke tænkt over den mulighed fordi jeg aldrig er støt på et meneske der ikke kan nogen af delene.;)
jeg har ikke cartoon, jeg havede ikke internet før jeg var 10, og var ikke god til engelsk før 7 klasse.
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 4:35 pm

Jeg syntes at det er cool at det kommer, men jeg er ikke stor fan af serien på dansk så jeg ser den bare på Toutube da man kan finde alle engelske afsnit derinde og sikkert også de japanske. BTW så har jeg set hele serien så for mig er det ikke nødvendigt
Tilbage til toppen Go down
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyOns Sep 09, 2009 4:40 pm

Jeg synes det lydder fint nok at de kommer til Danmark, men man kan både se dem på CN (man kunne engang mener jeg) og på TV2 om morgen. Men hvis jeg selv skulle foreslå et sted at man skulle se YGO på så skulle det være på denne side, http://www.yugioh-episodes.com. Der kan du finde næsten alle dem der er lavet, og mener nok at DA linker til det på forsiden.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
CrystalDragon

CrystalDragon


Antal indlæg : 15

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyLør Sep 12, 2009 9:02 pm

munlax skrev:
CrystalDragon skrev:
Ja så har man nok et problem.^^'
Men havde ikke tænkt over den mulighed fordi jeg aldrig er støt på et meneske der ikke kan nogen af delene.;)
jeg har ikke cartoon, jeg havede ikke internet før jeg var 10, og var ikke god til engelsk før 7 klasse.

Jeg havde ikke internet før jeg var 13.:P
Og jeg har nu altid haft Cartoon Network men ser alligevel aldrig noget på mit Tv mere.^^'
Og vil lige spørge. Hvornår begyndte du at spille Yu-Gi-Oh? Hvis du spiller det.xD
Jeg har lært det meste af mit engelsk pga. Yu-Gi-Oh TCG'en men kan også have noget at gøre med at jeg er god til sprog.^^'
Tilbage til toppen Go down
munlax




Antal indlæg : 4

Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj EmptyLør Sep 12, 2009 11:24 pm

Jeg begynte at spille det da jeg var 9 (er 13 nu) men er nu mest intraseret i animen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty
IndlægEmne: Sv: Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj   Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Yu-Gi-Oh! GX dvd nr 11-16 til maj
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Manga & Anime :: Anime-
Gå til: