Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Silver Dust Legend

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Silver Dust Legend Empty
IndlægEmne: Silver Dust Legend   Silver Dust Legend EmptyOns Sep 09, 2009 11:39 pm

nu har jeg tænkt længe over at lave min helt egen FF, og jeg har valgt at min første FF skal handle om min egen duelant: Drake "Sliver Dust" Sandiego.

okay lad os få sparket den her historie igang!

Først lidt info om personerne der med (disse ting vil nok blive opdateret som historien tar form):

Hovedperson: Drake "Sliver Dust" Sandiego
Alder: 17 år
Rang: Rød Silfer
Drøm: at blive bedre til Duel Masters
Svaghed: han bliver mega deprimeret af at tabe.
Farvorit kort: Stardust Dragon

venner/rivaler:

Navn: Thomas "Tom" (ukendt efternavn)
Alder: 15 år
Farvorit Kort: Mad Dog of Darkness

(hvis du vil ha en person med i min FF, så skriv det i denne debat eller send det til mig i en PB)

Kapitel 1: Rød Silfer


"man jeg kan bare ikke fatte at jeg tabte til dig igen Silver Dust!" sagde Tom.

"hehe" lo Drake smilene.

"hvordan kan det være at du altid vinder over mig Silver Dust? selvom du er så forudsiglig som dagen er lang vinder du aligevel, og altid med din Stardust Dragon, jeg mener den er jo ikke engang noget specielt" sagde Tom lidt surt.

"grunden til at jeg altid vinder er fordi at jeg ved hvordan man spiller spillet" svarede Drake.

"men det gø..." mere når Tom ikke at sige for pluselig går døren op ind til deres værelse og ind træder en mand i sort jakke sæt.

"hvem er jer to er Drake Sandiego også kendt under navnet Silver Dust?" spurgte manden.

"det er jeg" svarede Drake.

"fint, her grib" sagde manden og kastede en Duel Disk til Drake.

"en Duel Disk? hvad vil du mig?" spurgte Drake.

"bare følg med mig ud i baghaven, komiten venter på dig" svarede manden og forlod rummet.

"hvad mon det her handler om?" tænkte Drake og kiggede på den Duel Disk han lige havde fået.

"hey Silver Dust kommer du?" spurgte tom der allerede var smuttet ud af døren.

"slap af Tom jeg kommer nu!" svarede Drake tog sit deck og løb ud af døren.

Lidt senere ude i baghavnen.

"okay hvem er I så og hvad vil I mig" spurgte Drake.

"vi er fra det meget respecktede Duel Akademi og vi er blevet kontacktet at børnehjemme her, og de mener du har det der skal til at blive elev på vores akademi" svarede manden fra før.

"vi... virkelig? vil I ha mig som elev på Duel Akademiet? spurgte Drake overrasket.

"ja, men kun hvis du kan slå mig i en duel" svarede manden og agtiverede sin Duel Disk.

"fint med mig, det er længe siden jeg har haft en god duel" sagde Drake og agtiverede også sin Duel Disk.

"hey! hvad skal det så lige betyde?" tænkte Tom.

DUEL!


farverne angiver spillerne: Drake Manden

8000 livspoint
8000 livspoint

runde 1:

------------------

okay jeg trækker!

jeg påkalder min Armored Dragon LV3 (atk/1200 def/900) i attack mode! så sætter jeg 2 kort med forsiden ned af og ender min tur


-------------------

fint så er det mig! jeg trækker!

jeg starter med Heavy Storm og udryder dine vendte kort i dine spell/trap card zoner! så påkalder jeg Luster Dragon (atk/1900 def/1600) og nu angriber jeg din Armored Dragon LV3, Luster Claw! så ligger jeg to kort med forsiden ned af og ender runden.


-------------------
runde 2:

8000 livspoint
7300 livspoint

-------------------

okay min tur, TRÆK! heh, nu er du færdig, men jeg må indrømme at du er den første der har fået mine livspoint så langt ned i mange år, jeg agtivere Polymerization og fusionere min Red Eyes B. Dragon med min Meteor Dragon for at skabe Meteor B. Dragon (atk/3500 def/2000) nu angrib hans Luster Dragon med Black Meteor!
ikke så hurtigt! Negate Attack og DNA Transplant hvor af jeg vælger at alle monstre nu er Light Attribute
fint jeg sætter 1 kort med forsiden ned af, og slutter runden.

--------------------

på tide at af gøre det her, jeg trækker! jeg agtivere mit spell kort Creature Swap og da vi begge kun har et monster vær, skal vi bytte dem, og så påkalder jeg min Krebons (atk/1200 def/400)
ikke så hurtigt! Trap Hole jeg kender alt til din lille Stardust Dragon
når det gør du? tak! jeg agtivere mit spell kort: Double Summon og derfor kan jeg nu påkalde Masked Dragon og pågrund af DNA Transplant er den en Light Attribute i stedet for en Fire Attribute og det gør den det perfeckte mål for det her spell kort: Lightwave Turning hvilket forvandler min Masked Dragon til et Tuner monster, og nu ofre jeg min Masked Dragon og din Black Meteor Dragon for at påkalde Stardust Dragon (atk/2500 def/2000)

----------------------

Duel End


"så er det godt!" sagde en af dem fra komiten pluselig.

"vi har dømt denne duel og vinderen er klart unge hr. Sandiego" sagde manden fra komiten.

"hvad?!? jeg skulle lige til at smadre ham!" svarede manden der lige havde kæmpet imod Drake.

"fra vores syns punkt stod du klart til at tabe, da vi ved at dit eneste monster over 2500 angrebs points er din Black Meteor Dragon og at du har ingen mulighed for at hente din drage tilbage fra kirkegården, eller at styrke dine monstre på nogen måde og selv hvis du prøvede at smadre han Stardust Dragon ville dens effeckt bare gøre den ubrugelig, derfor har unge hr. Sandiego vundet og vi byder dig velkommen til vores nyeste røde slifer" sagde manden fra komiten.
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

Silver Dust Legend Empty
IndlægEmne: Sv: Silver Dust Legend   Silver Dust Legend EmptyTors Sep 10, 2009 3:50 pm

Ka dang den er cool, er vild inponeret over at du har fået dueller ind i den^^ glæder mig til mere fra din side af =D
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

Silver Dust Legend Empty
IndlægEmne: Sv: Silver Dust Legend   Silver Dust Legend EmptyTors Sep 10, 2009 4:52 pm

så svært var det heller ikke, jeg tænkte faktisk ikke så meget over hvad jeg skrev, det var faktisk bare en slags spontan ting, og det med duelen, det er bare noget jeg lærte på SKUM
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silver Dust Legend Empty
IndlægEmne: Sv: Silver Dust Legend   Silver Dust Legend Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Silver Dust Legend
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Fanfiction-
Gå til: