Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 har i set finalen på duelakademiet

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
lord

lord


Antal indlæg : 2

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyLør Sep 12, 2009 4:38 pm

her i set finalen på duelakademiet jeg synes det er irterende af...øh nu har jeg glemt det men ihvertifald ham med cyber end dragon men jeg har bare et kort der er stærker også hvor man blander cyber dragon men kun en + 1 machine monster eller mere for hvert machine monster man lægger i for den 800 men med mine mange machine monstrer kan jeg over gå den Glad
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyTors Sep 17, 2009 1:26 pm

Snakker vi afslutnings dhelt ved slutningenuellen i sæson 1. Zane mod Jaden, eller sankker vi helt over ved slutningen.

Hvis det er den i første sæson har jeg intet imod den og finalen var nu også fin, men så igen er jeg heller ikke den store fan af YGO GX
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyTors Sep 17, 2009 1:49 pm

jeg spørg om det samme som Spirit-Girl, men jeg har set alle "finalerne" hvsi vi kan kalde det det, og de er alle gode, men kan nu bedst lide den allersidste
Tilbage til toppen Go down
Spirit Girl

Spirit Girl


Antal indlæg : 32

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyTors Sep 17, 2009 2:35 pm

Stardust-drake skrev:
jeg spørg om det samme som Spirit-Girl, men jeg har set alle "finalerne" hvsi vi kan kalde det det, og de er alle gode, men kan nu bedst lide den allersidste

Jeg mindes ikke at kunne huske en finale i sidste afsnit... jo hvis Yugi Vs Jaden er en finale så passer det og den har jeg intet imod overhoved
Tilbage til toppen Go down
Stardust-drake

Stardust-drake


Antal indlæg : 34

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyTors Sep 17, 2009 6:37 pm

det var faktisk ikke den jeg mente, havde lige glemt at den var der XD, det er Jadens kamp imod den der vampyr-demon-underverdens-konge-agtig-ting jeg mente
Tilbage til toppen Go down
new2005man

new2005man


Antal indlæg : 2

har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet EmptyFre Sep 18, 2009 8:52 pm

den har jeg set, med jaden og hans heroes
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har i set finalen på duelakademiet Empty
IndlægEmne: Sv: har i set finalen på duelakademiet   har i set finalen på duelakademiet Empty

Tilbage til toppen Go down
 
har i set finalen på duelakademiet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Diverse :: Film, TV og Bøger-
Gå til: