Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forum op at køre!

Go down 
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Forum op at køre! Empty
050909
IndlægForum op at køre!

Så er den danske Yu-Gi-Oh side kommet op og køre, det har taget noget tid med at lave design osv men nu er det altså oppe at køre. Der arbejdes stadigvæk på flere ting herinde, og der søges flere medlemmer så siden kan komme til at blive lidt aktiv.

Jeg kan afslører nu at der vil komme det der hedder "Ugens Kort", det er et specielt Yu-Gi-Oh kort (trap, spell, monster, effect). Som vil få den titel hver uge. Der bydes også velkommen til alle nye medlemmer.
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Del dette indlæg på: reddit

Forum op at køre! :: Kommentarer

God Lobster
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Man Sep 07, 2009 2:15 pm  God Lobster
Er der nogen mulighed for at stemme på "ugens kort" eller er det bare et du vælger?

Cool nok med et nyt forum
Uknown-Data
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Man Sep 07, 2009 5:00 pm  Uknown-Data
Det bliver nu nok et jeg vælger, men det kan godt komme til at være noget man skal stemme om, det tænker jeg lige over, men godt forslag.
Spirit Girl
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:13 pm  Spirit Girl
Kunne vi på et eller andet tidspunkt få en RPG op af køre, du ved et "Duel Akademi"?
Stardust-drake
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:34 pm  Stardust-drake
uhh det lyder som en god idé Spirit Girl, men bliver det så ikke lidt nemt at snyde, og hvor skal duelerne lige foregå i første taget? altså jeg er stort set lige glad, jeg snyder aldrig (hader snydere) og jeg er stort set frisk på alt der har med RPG at gøre.
Uknown-Data
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:35 pm  Uknown-Data
Den ide er der skam også tænkt på, men jeg har bare ingen ide til hvordan man skal kunne komme til at duellere. ;)
Spirit Girl
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:36 pm  Spirit Girl
Det kan du have ret i. Men jeg tænker også for hyggens skyld, jeg tror nemlig vi kan biske nogle vilde RPG historier op sammen alle sammen^^
Stardust-drake
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:39 pm  Stardust-drake
haha det er her hvor mine dage på SKUM kan løne sig for der havde vi nemlig en duel RPG så jeg ved godt hvordan man gør, på en måde, ellers ville jeg foreslå msn, eller det kunne være en RPG, hvor vi var vores farvorit monster, og så kunne vi ha fx 5 spells og traps eller noget, det er kun foreslag
Spirit Girl
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:48 pm  Spirit Girl
Lyder tillokkene men samtidig også lidt svært at få isecne sat, men det er altid svært at starte en RPG, ved det af egene effaringer
Stardust-drake
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Ons Sep 09, 2009 5:50 pm  Stardust-drake
ja mon ikke! det var også svært på SKUM
CrystalDragon
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Lør Sep 12, 2009 9:15 pm  CrystalDragon
Hvor tit bliver "Ugens Kort" egentlig skiftet? da det blev lagt ud var det Lørdag (en uge siden.) og det er Lørdag nu.xD
Det hedder jo "Ugens Kort".^^
Uknown-Data
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Søn Sep 13, 2009 12:15 pm  Uknown-Data
Hver mandag vil der komme et nyt ugens kort dvs i morgen.
Stardust-drake
Sv: Forum op at køre!
Indlæg Søn Sep 13, 2009 1:29 pm  Stardust-drake
uhh jeg glæder mig til at se hvilket et det bliver imorgen. hvordan udvælger du dem enlig? tar du bare et du kan lide eller noget?

Læs tråden igennem, inden du spørger!
Sv: Forum op at køre!
Indlæg   Sponsoreret inhold
 

Forum op at køre!

Tilbage til toppen 

Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Duel Akademiet :: Nyheder-
Gå til: