Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et par nyheder

Go down 
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Et par nyheder Empty
070909
IndlægEt par nyheder

Så er det sket store ting siden at den første nyhed kom, du kan bl.a. læse om atefakterne eller hvordan man spiller Yu-Gi-Oh. Vi har også fået nogle folk til personalet som i med omhyggelighed skal tage jer af.

Jeg kan nu tilføje at det også nu er muligt at få stjerner, der er igang med at blive sat en liste op så i kan se hvordan det fungere. Det er en slags Item man kan få når man har opfyldt et specielt krav, læs mere Her.

Der vil skam komme flere ting til siden og jeg håber at i vil tage imod det med åbner arme.


Sidst rettet af Uknown-Data Ons Sep 09, 2009 7:25 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Del dette indlæg på: reddit

Et par nyheder :: Kommentarer

God Lobster
Sv: Et par nyheder
Indlæg Man Sep 07, 2009 11:33 pm  God Lobster
Det var IKKE det jeg mente. Dette vil blot få spammere til at klø sig i hænderne, og få andre til konstant at overvåge sin egen tråd. Tvivler på at denne side bliver til noget, men i må da have held og lykke med det. Jeg har mere eller mindre mistet den sidste respekt for siden
CrystalDragon
Sv: Et par nyheder
Indlæg Tirs Sep 08, 2009 10:39 pm  CrystalDragon
Vil bare lige spørge.
Hvem er lige i personalet? Er det ikke kun U-D og Spirit Girl?

Godt med reglerne så folk der vil lære at spille kan få det lært bare med et tryk på en knap. Glad
Dragon-trainer
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 9:41 am  Dragon-trainer
der er vist ikke så mange i personalet men det kommer nok senere og det lyder fedt^^
Uknown-Data
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 6:28 pm  Uknown-Data
Jeg kan nu tilføje at det også nu er muligt at få stjerner, der er igang med at blive sat en liste op så i kan se hvordan det fungere.
Stardust-drake
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:11 pm  Stardust-drake
uhh stjerne hva? hvad gør de? er det bare et andet slags penge system?
Spirit Girl
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:21 pm  Spirit Girl
Nej jeg tror de indikere hvilken rang men er. Og ja jeg ved godt der er Rød, Gul og Blå men også mere så man kan se hvad man er^^
Uknown-Data
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:24 pm  Uknown-Data
Det afsløres nu! Det er en slags Item man kan få når man har opfyldt et specielt krav, læs mere Her.
Stardust-drake
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:31 pm  Stardust-drake
hmm meget smart fundet på, meget oreginalt, men 12? hvorfor ikke 10 ligesom i season 1 af yugioh hvor man skal ha 10 stjerner for at komme vidre? men 12 er også fint
Uknown-Data
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:33 pm  Uknown-Data
For det første er det star chips som ligner stjerner helt nøjagtig og hvor disse ligner cirkler, og for det andet er der 12 fordi at et monster kort maks kan have 12 stjerner. ;)
Spirit Girl
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 7:40 pm  Spirit Girl
Uhhh smart^^ håber det nye system bliver cool, men ligger karvene ikke lidt højt, i sær det med at skriver indlæg?
Stardust-drake
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 8:02 pm  Stardust-drake
jeg er også lidt imod det mend doner tingen, kan den ikke være en blå stjerne eller noget, eller måske skulle den stå nederst, men det er jo dit system Uknown-Data.
Uknown-Data
Sv: Et par nyheder
Indlæg Ons Sep 09, 2009 8:09 pm  Uknown-Data
Doner kommer til at ligge nederst, når jeg har fundet frem til de sidste krav. Kravende ligger så højt fordi at der kun er 12 forskellige man kan få.
Sv: Et par nyheder
Indlæg   Sponsoreret inhold
 

Et par nyheder

Tilbage til toppen 

Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Duel Akademiet :: Nyheder-
Gå til: