Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForsideForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Grupper

Go down 
ForfatterBesked
Uknown-Data

Uknown-Data


Antal indlæg : 45

Grupper Empty
150909
IndlægGrupper

Det er nu muligt at oprette en gruppe og blive ejeren af den, hvis du har fået mange medlemmer i gruppen kan du også få stjerner. Jeg vil råde dig til at læse reglerne inden du opretter en gruppe. Det koster 100 DD at oprette en gruppe og det koster 500 DD at få den hævet. Reglerne for Grupper kan ses "HER", her skal spørgsmål også stilles.

Det er nu også en anden Nyhed, Ugens Kort er kommet igen, men som Månedens Kort!


Sidst rettet af Uknown-Data Ons Sep 23, 2009 5:50 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
https://duelakademiet.danskforum.net
Del dette indlæg på: reddit

Grupper :: Kommentarer

Stardust-drake
Sv: Grupper
Indlæg Tirs Sep 15, 2009 7:58 pm  Stardust-drake
god idé med de der grupper
God Lobster
Sv: Grupper
Indlæg Man Sep 21, 2009 3:07 pm  God Lobster
Kan ikke rigtig se meningen med at have en gruppe. Er dog selv medlem af Team 1000 Needles og vi har et fora på jigle, ygo og yugiohdk, men det er kun et vi bruger til at få et budskab ud til alle medlemmer. Men hva er meningen med at oprette grupper?
Uknown-Data
Sv: Grupper
Indlæg Man Sep 21, 2009 4:58 pm  Uknown-Data
Meningen med grupper er simpelthen til at underholde folk her på siden, indtil vi har fået opbygget et RPG og et andet system som brugere vil kunne bruge. Det vides endnu ikke om Grupper vil fjernes når der kommer nye opdateringer eller ej.
God Lobster
Sv: Grupper
Indlæg Man Sep 21, 2009 5:05 pm  God Lobster
hvad er så pointen i at man skal bruge sine berømte DD på noget som alligevel bliver fjernet?
Og du besvarede ikke mit spørgsmål som lød på; hvad skal man b ruge det til? Så er man en del af en gruppe. Hurrah. No reason
avatar
Sv: Grupper
Indlæg Tirs Sep 22, 2009 5:34 pm  mt767
god lobster jeg tror måske at om noget (måske meget) tid ville man kunne bruge dem til "at købe ting" eller noget linende
Loller
Sv: Grupper
Indlæg Ons Sep 23, 2009 9:40 pm  Loller
Jeg synes ham Loller er en god skribent XD

Aj, men glæder mig da, håber jeg skal skrive, hver gang der skal et nyt kort ind, hvilket det nok bliver til.
Sv: Grupper
Indlæg   Sponsoreret inhold
 

Grupper

Tilbage til toppen 

Side 1 af 1

 Lignende emner

-
» Regler for grupper

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Duel Akademiet :: Nyheder-
Gå til: